Αναγνώστες

TRANSLATE

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

ΣΤΑΝΤΑΛ περί έρωτος ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ κεφ.55








Σήμερα περνούν τον καιρό τους μαζί τους ,τους κάνουν έρωτα

και έχουν απ'αυτές καλή μεταχείρηση.Τί θα απογίνονταν αν

οι γυναίκες έφταναν να αηδιάσουν το μπόστον;(χαρταπαίγνιο

παρόμοιο με το ουίστ)

Οι ίδιοι αυτοί ανόητοι,πιστεύοντας ότι είναι υποχρεωμένοι

λόγω της υπεροχής του φύλου τους να ξέρουν περισσότερα από τις γυναίκες,

θα πάθαιναν πανωλεθρία αν οι γυναίκες αποφάσιζαν να μάθουν κάποια πράγματα.

Η επιθυμία των γυναικών να αρέσουν βάζει μια και καλή την αιδώ,

την λεπτότητα και όλες τις θηλυκές χάρες στο απυρόβλητο

οποιασδήποτε μόρφωσης.

Είναι σαν φοβόμαστε να μάθουμε στα αηδόνια να μην

κελαηδούν την άνοιξη.



Οι αμαθείς είναι γεννημένοι εχθροί της μόρφωσης των γυναικών !



6 σχόλια:

flash είπε...

Χμμμ... επειδή είμαι περίεργη, αναρωτιέμαι τι σου ενέπνευσε αυτή την ανάρτηση... πλάκα κάνω...
Ωραία είναι, μόνο αποσπάσματα έχω διαβάσει από Σταντάλ... το συγκεκριμένο το προτείνεις ε;
Καλό απόγευμα!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Ο ΣΤΑΝΤΑΛ ΑΓΑΠΗΤΗ flash, ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ! ΜΕΤΑ ΤΟ 'ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΑΥΡΟ' , 'ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΜΑΣ' (ένα από τα πιο ρομαντικά)ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ 'περί έρωτος'!ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΚΕΤΗ ΤΡΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ! ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟ !
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
ΦΙΛΙΑ

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Πολύ ωραίο το απόσπασμα! Λέει αλήθειες! Δυστυχώς ακόμα έτσι είναι τα πράγματα... Μου άρεσε, ιδιαίτερα, η τελευταία πρόταση!!!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Καλησπέρα Σταυρούλα !
Το 'περί έρωτος' είναι ένας ύμνος 700 σελίδων στην γυναίκα από έναν αληθινά τρελά ερωτευμένο συγγραφέα !
Καλό βράδυ

✿ margarita είπε...

Πολύ καλό ποιητά μου!

Τις 700 σελίδες σκέφτομαι..αλλα μου φαίνεται ο τρελά ερωτευμένος συγγραφέας,δεν θα μου γλιτώσει! :)

Καλό βράδυ φίλε μου

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Αν θυμάμαι καλά, μου είχες πει πως σου αρέσει ο ΣΤΑΝΤΑΛ ! Αλλά αυτό είναι πολύ διαφορετικό ! Κάποια στιγμή θα το συζητήσουμε ! Σου είπα πως το τέλειωσα και το διαβάζω δεύτερη φορά ! χωρίς σχόλια..........Α' ! χαχαχαχαχα..........
φιλιά λουλουδάκι μου

lovely CHAOS

lovely CHAOS