Αναγνώστες

TRANSLATE

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ 95


Λοιπόν..........

Η καλοσύνη ....είναι κάτι σχετικό !

Βρέθηκα στην Αθήνα χθες και είδα αρκετές υπερβολές !

Σε μία θα αναφερθώ...........

Για τους ξένους που δεν έχουν υποστήριξη απ'τον λαό !

Όντας άνεργος αυτό τον καιρό , δεν θα ρίξω καμμιά ευθύνη σε κανέναν ξένο, που τάχα μου παίρνει την δουλειά , λες κι αν ήθελα, δεν θά'βρισκα δουλειά !
ΑΧ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΥΚΑΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ........
Άκουσα ηλικιωμένους να καταφέρονται εναντίον των μεταναστών.......
''Αλήθεια τί πιστεύεται τους λέω.......
φταίνε οι μετανάστες που είναι κλειστή η παιδική χαρά (ξέρετε.. πού)
και δεν μπορούν να παίξουν τα παιδιά ; ''
............
'' όχι παιδάκι μου ,μου λέει.....
ο ΄Ελληνας είναι που φταίει......
δεν μας πείραξε ποτέ ο εργαζόμενος ο ξένος !
Απλά τους φουσκώνει τα μυαλά, το φασιστικό το μένος !
Και πολύ καλά κάναν τα παιδιά- που σπάσανε την κλειδαριά και ήρθαν τα χαμόγελα στα παιδιά !
-------------------
Έχω εμπειρίες από τέτοιες καταστάσεις !
Ένα φιλαράκι μου - ΜΕ ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ-
εντάχθηκε παλιά στην 'χρυσή αυγή' !
Κι έγινε αγνώριστος - εντελώς ανώριμος !
Να βρίζει ασύστολα το καθετί -
επειδή του τό'λεγε η 'χρυσή αυγή' !
Και ήρθε μετά από χρόνια να μου πει...
'συγνώμη ρε φίλε...λάθος εκτίμηση ηταν αυτή !!!'
.....................
Μην αφήνετε κανέναν ΦΑΣΙΣΤΑ ....να σας επηρεάσει !
Δεν θέλει πολύ το ΚΑΚΟ - μέσα σας να περάσει !
.............................
ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΣΥΧΝΑ !
ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Τ.Β. - ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ !
...........................
ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !

15 σχόλια:

Ektoras είπε...

Όσο καιρό σε ξέρω Τζιμάρα, ένα θα σου πω

Ίσως η καλύτερη ανάρτηση που έγραψες ποτέ

Εύχομαι γρήγορα να περάσει τούτη η δύσκολη περίοδος για εσένα (με το θέμα δουλειάς)

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΙΛΕ

Ektoras είπε...

Επίσης έστω και λίγο καθυστερημένα, ολόψυχα εύχομαι χαρές πολλές στην κορούλα σου, να τη βλέπεις να μεγαλώνει και να τη χαίρεσαι. Πάντα υγεία, αγάπη, ευτυχία και επιτυχίες εύχομαι...

Άντε και καλό καλοκαίρι διάλεξες και σούπερ μέρος λέμε!

jacki είπε...

Δίκιο έχεις καλέ μου.. Επηρεαζόμαστε από την τηλεόραση και δεν έχουμε δική μας άποψη..
Καλημέρα.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@ΕΚΤΟΡΑΣ
Φίλε μου ταυτιζόμαστε σε πολλά !
Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τα χρόνια πολλά για την κόρη !
Στο θέμα 'εργασία ' ,δεν φοβάμαι τίποτα ,αρκεί να έχω υγεία ! Έχω περάσει τα μεγάλα προβλήματα σ'αυτό κι ΕΛΠΙΖΩ !
Ανταποδίδω όλες τις ευχές φίλε μου και.......
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!!

magdalini36 είπε...

Δημητράκη καλημέρα...δεν είχα δει την ανάρτηση γιά την περίφημη συναυλία...πολύ ωραία τα λες κι ακόμα πιό ωραία τα...φωτογραφίζεις!
(Ωραίο και...ζωντανό υλικό)
Να περνάς πάντα όμορφα!:)
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@jacki
Γειά σου ψυχούλα !
Ο άνθρωπος είναι ευάλωτος σε πολλά,η ουσία είναι κάπου-κάπου να ξυπνά !
Μόλις έπιασε ένα δροσερό αεράκι...
σου το στέλνω με φιλάκι !

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ..........
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !
ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΑ !
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ !

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Ξεχνάνε ότι και οι δικοί μας είναι ακόμα μετανάστες σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο..... Την καλησπέρα μου!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Ευτυχώς που υπάρχουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ που αυτό δεν το ξεχνούν και ΟΛΟ τον κόσμο ΑΓΑΠΟΥΝ !
Μια φιλική καληνύχτα ΦΙΛΕΝΑΔΑ !

Artanis είπε...

Δεν βλέπω καθόλου Ελληνική τηλεόρασης, επειδή από την ώρα που έφυγα, έχω βρει την ησυχία μου και δεν βάζω δορυφορική...Θα το ξανασκεφτώ για το Μούντιαλ του χρόνου...
Για τα υπόλοιπα: Κάνε υπομονή, μια φάση είναι και θα περάσει...Έχω υπάρξει άνεργη για πολλά χρόνια και ξέρω πώς είναι...

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Και καλά κάνεις !
Τίποτα δεν χάνεις !
Όσο για το μουντιάλ,
παιχνίδια επιλεκτικά !
Δεν βλέπεις τα παιχνίδια που παίζουν οι μπουκ ;
Μικρό μουντιάλ λέει φέτος !
ΕΛΕΟΣ !
Όσο για τα υπόλοιπα.....
μαθημένα τα βουνά φιλενάδα !
Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ !
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

αυτό το κείμενο θα έπρεπε να μοιράζεται στα σχολεία, εκεί που κάνει παιδομάζωμα η χρυσή αυγή...
_____
ποια;
η τηλεόραση;


issipap

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Και κανένας δεν την ενοχλεί........

Φωτεινή S είπε...

Μπράβο που διάλεξες τον τόπο μου για διακοπές. Άντε, μπας και δούμε και κανέναν έλληνα τουριστα!
Πάντως αν φυσά στον Πλακιά, ανέβα Ρέθυμνο, ή σε όποια βόρεια παραλία πρωτοσυναντήσεις.
Με το καλό να έλθεις!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Έχω ξανά'ρθει Κρήτη -Κρητικιά ,
αλλά έμενα Χανιά !
Ελπίζω να εντυπωσιαστώ όσο εκεί και....ευχαριστώ για την συμβουλή !
Καλώς να σας βρω λοιπόν !

lovely CHAOS

lovely CHAOS