Αναγνώστες

TRANSLATE

Κυριακή 12 Απριλίου 2009

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ 88







ΟΜΟΡΦΙΕΣ






26 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Μα αλήθεια υπάρχει κάτι πιο όμορφο από τα ανθισμένα δέντρα;
Γεμάτα ζωή σκορπούν το άρωμα τους!!
Υπέροχες οι εικόνες!!

Καλό Πάσχα να έχεις

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Πολύ όμορφος κήπος! Η φύση είναι καταπληκτική! Καλή Ανάσταση!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

✿ margarita είπε...

Πω πω ομορφιές!!!

Καλησπέρα Δημήτρη μου..φιλιά!

υ.γ ο γιατρός αν και τρόμαξε,είπε ότι θα..ζήσω!! :p

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@ANASTASIA
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ !
ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΓΕΥΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΧΗΣ !

@ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ -ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΦΙΛΗ ΑΠ'ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ !

@ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΜΟΥ !

@ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ! ΝΑ ΖΕΙΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΕΠΤΟ ! ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕ.....ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΒΡΕΕΕΕ....
ΦΙΛΑΚΙΑ

Artanis είπε...

Ομορφιές δεν θα πει τίποτε...Εκεί θα ψήσετε και θα περάσετε το Πάσχα; Όπου και να είστε, καλά να περάσετε...Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχουμε όλοι...Φιλιά πολλά...

jacki είπε...

Πραγματικές ομορφιές.. Πάντα να περνάς όμορφα και σε τόπους που αγαπάς.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@ARTANIS
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !
ΕΚΕΙ ΦΙΛΕΝΑΔΑ !
ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ

@JACKI
ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ !
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΗΗΗΗΗΗ.........

magdalini36 είπε...

Ωραίες οι φωτο σου Σκορπιέ!!!
Καλό Πάσχα κι από δω!!!
(έστειλα μέιλ...θα κάνω ότι μπορώ με ταχύτητα...express!):)

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Να είσαι πάνω απ'όλα ΚΑΛΑ !
Καλό Πάσχα Μαγδαληνή !

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

Καλή ανάσταση Δημήτρη σε σ'ένα και την οικογενειά σου!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

NA TA XAIΡΕΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ !
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΑ !

MOLEMOU είπε...

MITSARA BLEPO TA ASBESTOSES OLA THN PSISTARIA POU THN EBALES-KALA NA PERASIS ME OLI THN OIKOGENEIA SOU KAI PANTA ME XAMOGELO

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Καλημέρα πατρίδα Νικόλα !
Εκεί που βλέπεις την κούνια-λίγο πιο δεξιά...χαχαχαχα...
Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου φίλε μου !
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

MOLEMOU είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χριστός Ανέστη φίλε μου, με αγάπη και υγεία να γεμίσει το σπιτικό σου.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@MOLEMOU
Καλημέρα Νίκο !
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ !

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@αχτίδα
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ -ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ !
Υγεία και Αγάπη ! Δυό ευχές - οι πιο σημαντικές !
ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ !

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εκείνο που ζήλεψα απο τις φωτογραφίες σου είναι η πασχαλιά, είναι το αγαπημένο μου λουλούδι αν ειχα κήπο νομίζω οτι θα το γέμιζα πασχαλιές.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Αγαπημένο λουλούδι της Μάνας , τα φύτρωσε με τα χεράκια της ! Μου μετέδωσε την Αγάπη αυτή και σε μένα ! Αγαπημένη φράση κάθε Πάσχα....'' ΧΑΡΕΣ - ΜΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ'' Όπως θα κατάλαβες είναι το πατρικό μου 12χλμ από την πόλη και 50 χλμ της γυναίκας μου ! Χθες μου έκανε 'έκπληξη'! Μετά το συνεχόμενο γλέντι και κατά τις 6 το απογευματάκι, στο καφεδάκι, μου λέει...''Δημήτρη...τα παιδιά θέλουν να πάνε στο βουνό,στο δικό της το χωριό δλδ ! Εκεί που έλεγα θα πάω σπίτι να χαλαρώσω,γελάστηκα πιστεύοντας πως έτσι θα 'γλυτώσω΄! Εντάξει ήταν οι αδερφές της εδώ από Αθήνα και δεν τις βλέπει συχνά ! Φθάνοντας λοιπόν στο βουνό κουρασμένος με βλέπουν τα μπατζανάκια και πάνε να μου 'την πουν' με φάγωμα.....αλλά δεν πρόλαβαν ! Τους λέω....'' ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ ! ΑΦΟΥ ΗΘΕΛΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΡΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΙΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ --- Ε' ΑΣ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΣΧΑ Η ΨΥΧΗ ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ........'' ΟΛΑ ΚΑΛΑ ! ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΑΣΧΑ ! ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΑΝΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.......Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ! 'ΗΛΙ'ΑΧΤΙΔΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ !

Skouliki είπε...

χρονια πολλα σου ευχομαι
ελπιζω να ξεκουραστηκες και να περασες ομορφα
φιλια με καλημερα

Shadow είπε...

Καλησπέρα, να ευχηθώ και εγώ χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με τη σειρά μου. Πολύ ωραίες οι photo σου. Οι 2 πρώτες μου θυμίζουν το σπίτι του θείου μου στα Τρίκαλα :-)

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@Skouliki
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ !
ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΕΡΑΣΑ ! Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ !
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΦΙΛΑΚΙ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

@Shadow
Καλημέρα !Χρόνια πολλά !
Καλώς ήρθες !
Χαίρομαι που βρήκες κάτι που να σου θυμίζει οικείο !
Θα τα λέμε φίλε μου

wert01gf είπε...

Αυτά τα ασπρισμένα δέντρα πολύ αντιαισθητικά.
Χαλάνε όλο το πράσινο τοπίο.

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Γειά σου φίλε !
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
Μου αρέσει να συνδιάζω τα πράσινα - με τα λευκά ! χαχαχαχαχα....

lovely CHAOS

lovely CHAOS