Αναγνώστες

TRANSLATE

Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ 15



Γαμημένη νύχτα -Γαμημένο ξημέρωμα - Γαμημένη ανατολή - Γαμημένο δείλι.....Γαμημένα χείλη !χαχαχαχαχαχα.... Γαμιέται όλη η πλάση και σύ φοβάσαι μην τον χάσεις ! χαχαχαχα..........Γαμημένο σκηνικό σ'αυτόν τον κόσμο τον άχρηστο....Γαμημένο 'ΕΓΩ ' και πόσο το μισώ ! Ναι στην ζωή μου 'παίζει' και το ΜΙΣΩ ! Γαμώ τον κάθε ψεύτικο - Γαμώ τον κάθε ελεεινό - Γαμώ και αυτόν τον διπλανό , που το παίζει αντράκι δυνατό ! Γαμημένες - Γαμημένες - Γαμημένες - Γαμημένες ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ! ΚΑΙ Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ,ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ !χαχαχαχαχαχαχα..................................

3 σχόλια:

fotini είπε...

χωστα!!
είναι πολλά πρωινά
που με την ίδια ψυχολογία ξυπνώ
και θυμώνω κ πεισμώνω
και βάζω στοίχημα με τον εαυτό μου
να διώξω την ασχήμια
να διώξω τα περιττά
να κρατήσω τα αληθινά
να ασχοληθω με την ουσία μόνο
ΜΟΝΟ
και με τίποτα άλλο ευτελές κ ποταπό
χαχα
το βράδυ δεν κάνω απολογισμό του τί κατάφερα να αλλαξω!!!
σφιγγω τα δόντια για να ξαναπεισμώσω το πρωί που θα ακολουθήσει!!!!

nellinezi είπε...

...........ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ................ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ............... Ο ΧΡΙ..ΣΤΟΣ... ΚΙ Η ΠΑ...ΝΑ..ΓΙ...Α!!!!!!!!!!!

ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΒΑΦΤΙΣΤΗΡΙ ΜΟΥ ?

ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΑΡΑΠΙΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟ!!!!!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!

(ΥΓ. ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ "ΧΩΣΤΑ" ? ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΓΥΡΙΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΑΝΑΠΟΔΑ? ΧΑ ΧΑ ΧΑ)

Ανώνυμος είπε...

Τους βλέπω στους δρόμους παντού. Όπως στη φωτογραφία...

Τσαντίζομαι

lovely CHAOS

lovely CHAOS