Αναγνώστες

TRANSLATE

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

ΦΕΓΓΑΡΙ .....1



Επ' ,σε πρόλαβα ! Η ώρα είναι 05.35 και σε είδα αργά-αργά, να κρύβεσαι πίσω από τα βουνά !Σ'έχω δει πολλές φορές - αλλά ήσουν από τα πιό όμορφα χθες !Με σαγήνευσες φεγγάρι μου , η πιό ωραία φορεσιά για χάρη μου ! Έπειτα ήταν και το άλλο που διάβασα για μια απώλεια και γύρισα τον χρόνο πίσω,πριν ΕΝΑΣ (1) χρόνος τόσες απώλειες μαζί ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ! Πολύ θέλει νομίζεις................................................................

6 σχόλια:

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

Καλησπερα Δημητρη,χθες το βραδυ καθομουν στο μπαλκονι και ειχα ακριβως απεναντι μου το φεγγαρι....ολοστρογγυλο,φωτεινο υπεροχο....το κοιταζα και δεν το χορταινα....καθε φορα που ειμαι μονη μου στο μπαλκονι μου κανει παρεα....και δερνει στο μυαλο μου αναμνησεις,στιγμες που εχουν θαφτει απαλα σε μια ακρη της ψυχης μου....

Να και ενα ποιηματακι της στιγμης:

Το φεγγαρι σαν κοιταζω,παντοτε αναστεναζω
Γιατι μου θυμιζει εσενα,που εισαι μακρια απο μ'ενα.....

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

δερνει=φερνει(λαθος απο κεκτιμενη ταχυτητα!!!!!)

NISPELL είπε...

Κατι Φεγγαρολουστες Νυχτες σαν αυτη, μας ΚΑΝΟΥΝ και Καταλαβαινουμε Το Γιατι Υπαρχουμε, σε Αυτη την Γη,να Αισθανθουμε Ζησουμε Μια Νυχτα σαν Αυτη,Καλο Καλοκαιρη Δημητρη , Nispell.

✿ margarita είπε...

"Γλυκά προβάλλει στο βουνό τ' ολόγιομο φεγγάρι
και μ' αναγάλια ερωτική απλώνει αχνό στην πλάση.
Μέσα στα δάση, στις λογγιές τα ισκιώματα σαλεύουν,
τ' αγριώματα ημερεύουνε και τα ραϊδιά φαντάζουν
σαν ουρανοπελέκητες κι ανέγγιχτες κολόνες.
Μάγεμα ο κόσμος κι όνειρο στα φέγγη του, στα κάλλη.
Πνοές και μύρα,άχνες, δροσιές, φυσήματα ησυχίας, ψίθυροι ωραίοι ερωτικοί, γήτια λευκά και πόθοι,
τερπνά στ' αγέρι ανέμισαν, στη φεγγαροχυσία,
και πνέει αγάπη στη ζωή, στο σιγαλόν αιθέρα»

Ax...αυτή η πανσέληνος!!!μας άγγιξε όλους τελικά ε?

φιλιά..σκόρπιες σκέψεις!!

nellinezi είπε...

ΔΕ ΘΕΛΩ ΦΕΓΓΑΡΙΑΑΑΑ....ΔΕ ΘΕΛΩ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥΣ....ΔΕ ΘΕΛΩ!! ΔΕ ΘΕΛΩ!! ΔΕ ΘΕΛΩ!!

ΣΒΗΣΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ...
ΑΝ ΔΕΣ ΘΕΣ ΤΗ ΝΟΝΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ...

ΜΑΤΣ ΒΑΦΤΙΣΤΗΡΑΚΙ!

meltemi είπε...

Όμορφο το φεγγάρι...Όμορφο το τραγούδι...όμορφες οι σκέψεις σου...

Μια καληνύχτα...

lovely CHAOS

lovely CHAOS